Vam celebrar un altre aniversari del nostre matrimoni a una sala de festes.
El meu marit, que és un cel i protesta solament el just, se’m queixava que jo no volia ballar i al final li vaig donar el gust i vaig ballar un vals.
De retorn a casa, asseguts a la taula del saló escrivim en el nostre anuari de noces unes línies, com fem des que vam sobreviure a l’accident. El meu marit va en cadira de rodes i jo sóc el seu “pigall”. Anotem novament que el nostre amor és molt ferm, encara que de tant en tant puguem discutir.
 

Responder

